Skip to content

Αναφορά Σφαλμάτων

Επίλυση προβλημάτων

Για να διευκολυνθεί η επίλυση προβλημάτων, παρακαλείσθε να ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  1. Αρχικά εξετάστε καλά το σφάλμα που προκύπτει, ελέγχοντας τα αρχεία εξόδου. Υπάρχει περίπτωση να είναι κάποιο απλό πρόβλημα.

  2. Σιγουρευτείτε ότι έχετε ψάξει στο documentation, ώστε να αντλήσετε πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο λογισμικό ή τη συγγραφή του script υποβολής για την εργασία σας.

  3. Σε περίπτωση λανθασμένων αποτελεσμάτων, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το λάθος να είναι λογικό.

Είδη λαθών

  • Στον προγραμματισμό αποκαλούμε ενα λάθος συντακτικό όταν έχει να κάνει με το συντακτικό της γλώσσας. Είναι εύκολα στην ανίχνευση καθώς συνήθως ειδοποιούμαστε απο τον compiler/interpreter.
  • Λογικά είναι τα λάθη που έχουν σωστή σύνταξη αλλα δεν πρόκειται να δώσουν σωστά αποτελέσματα εξαιτίας της λογικής τους. Είναι πιο δύσκολο να εντοπιστούν.

Αναφορά σφαλμάτων στην Τεχνική Υποστήριξη

Εφόσον έχετε ακολουθήσει τα προηγούμενα βήματα και δεν έχετε βρεί λύση στο πρόβλημα, να απευθυνθείτε στη διεύθυνση hpc-support@auth.gr

Στο email θα πρέπει να συμπεριλάβετε κάποια βασικά στοιχεία τα οποία χρειαζόμαστε για να σας βοηθήσουμε. Αυτά είναι:

  1. Τo αρχείo εξόδου της εργασίας. Αυτό συνήθως βρίσκεται στο φάκελο της εργασίας και είναι της μορφής slurm-JOB_ID.out.

  2. Το script υποβολής της εργασίας που προσπαθείτε να τρέξετε.