Περιγραφή¶
Cross-platform game engine. Create and grow real-time 3D games, apps, and experiences for entertainment, film, automotive, architecture, and more.
Unity 6000.0.22f1 και Unity 2023.2.20f1¶
Παρέχονται οδηγίες για την έκδοση 6000.0.22f1
. Η έκδοση 2023.2.20f1
είναι παρόμοια.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Προτού εκτελέσετε το Unity
για πρώτη φορά, πρέπει να αντιγράψετε την άδεια λογισμικού τοπικά. Αυτό γίνεται εκτελώντας τις εξής εντολές:
mkdir -p ~/.local/share/unity3d/Unity
ln -s /usr/share/unity3d/Unity/Unity_lic.ulf ~/.local/share/unity3d/Unity/Unity_lic.ulf
Παράδειγμα χρήσης GUI¶
Για να χρησιμοποιήσουμε το γραφικό περιβάλλον του Unity
στην συστοιχία μπορούμε να επισκεφτούμε με έναν browser την σελίδα: https://hpc.auth.gr και να ξεκινήσουμε απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας στην συστοιχία σύμφωνα με τις οδηγίες.
Στην συνέχεια επιλέγουμε από το menu Applications
είτε IDE
-> Unity
είτε Development
-> Unity
.
Παράδειγμα
- Αρχικά ας επιλέξουμε να ξεκινήσουμε ένα κενό Project, αντί να ανοίξουμε κάποιο παλιό. Θα μας ρωτήσει τι όνομα έχει ο φάκελος των εργασιών μας. Για το παράδειγμά μας, υποθέτουμε ότι ο φάκελος ονομάζεται
UnityProjects
, και το καινούριο Project θα το ονομάσουμεMyProject
. - Μπορούμε τώρα να δημιουργήσουμε κάποια στοιχεία μέσα στο Project μας, επιλέγοντας από το menu bar
Assets
->Create
. Για το παράδειγμά μας, θα επιλέξουμεScripting
->Empty C# Script
. Βλέπουμε ότι δημιουργήθηκε ένα αντικείμενο στην λίστα των Assets. Ας το ονοματίσουμε (επιλέγοντάς το με το ποντίκι και κάνοντας κλικ στο όνομά του αν δεν είναι ήδη επιλεγμένο) MyEditorScript (χωρίς extension). - Βλέπουμε στην καρτέλα Inspector (δεξιά) ότι το Unity έχει αρχικοποιήσει το script με ένα κενό class. Για να επεξεργαστούμε το script, πηγαίνουμε στο πάνω μέρος της καρτέλας Inspector και πατάμε το κουμπί Open. Ανοίγει ένας text editor (μπορούμε από τις ρυθμίσεις του Unity να επιλέξουμε ποιος θα χρησιμοποιηθεί). Για το παράδειγμά μας, ας πούμε ότι φτιάχνουμε ένα αρχείο
MyEditorScript.cs
που περιέχει ένα classMyEditorScript
με ένα methodPerformBuild
. Πατάμε το κουμπί Save, κλείνουμε τον text editor, στο Unity επιλέγουμε από το menu barFile
->Save Project
, και κλείνουμε το GUI. Στη συνέχεια θα δούμε πώς μπορούμε να εκτελέσουμε το script μας με αυτόματο τρόπο.
Παράδειγμα χρήσης batch¶
Σε συνέχεια του παραδείγματος της προηγούμενης ενότητας, θα εκτελέσουμε το C# script που δημιουργήσαμε. Κλείνουμε το desktop session και μπαίνουμε σε ένα login node.
Το script υποβολής της εργασίας θα έχει την ακόλουθη μορφή:
SLURM submission script
#!/bin/bash
#SBATCH --job-name=unity-6000.0.22f1-case
#SBATCH --partition=gpu
#SBATCH --gres=gpu:1
#SBATCH --time=10:00
module load unity/6000.0.22f1
Unity -accept-apiupdate -quit -batchmode -projectPath ../UnityProjects/MyProject -executeMethod MyEditorScript.PerformBuild
Στο $HOME
μας στο login node, δημιουργούμε ένα νέο φάκελο όπου τοποθετούμε το script υποβολής της εργασίας, έστω unity-6000.0.22f1-case.sh
.
# mkdir unity-6000.0.22f1-case
# cd unity-6000.0.22f1-case
Στο παράδειγμά μας δεν χρειάζονται επιπλέον αρχεία, αλλά στην γενική περίπτωση τοποθετούμε τυχόν αρχεία εισόδου μέσα στον ίδιο φάκελο.
Η υποβολή της εργασίας γίνεται με την εντολή sbatch <filename.sh>
ως εξής:
# sbatch unity-6000.0.22f1-case.sh
Παρακολουθούμε με την εντολή squeue
την εξέλιξη της εργασίας.
Eφόσον η εργασία έχει εκκινήσει μπορούμε να ελέγχουμε την πρόοδό της μέσω των αρχείων εξόδου. Π.χ.:
# tail -f *.out